czwartek, 28 marca 2013

Portal TestMeToo - wchodzić w to czy nie?

Hej Dziewczyny!

Właśnie przeczytałam maila dotyczącego nowego portalu, który nazywa się TestMeToo i chcę się z Wami tym podzielić. Co on ma na celu?

Na stronie portalu widnieje opis:



TestMeToo to portal, którego celem jest przybliżenie konsumentów do produktów i ich producentów. Uważamy, że to użytkownicy powinni sprawdzać, oceniać i polecać dobre produkty.

Chcemy stworzyć obiektywny wyznacznik - kierunkowskaz, które produkty są na rynku naprawdę dobre i sprawdzone. Każdy produkt może otrzymać i testować równocześnie nawet kilkaset osób. Dzięki temu opinie o nim są opiniami prawdziwych konsumentów, a nie jury lub kilkuosobowej komisji.


Jak działa portal?

1. Dołączasz do grona testerów TestMeToo
Wystarczy, że wypełnisz formularz zgłoszeniowy! Członkostwo w TestMeToo nic nie kosztuje.

2. Wypełniasz ankiety
Pozwolą one nam dopasować produkty do Twoich preferencji i potrzeb. Każda nowa ankieta to kolejna szansa na otrzymanie za darmo pełnowartościowego produktu do sprawdzenia.

3. Otrzymujesz za darmo produkty
Do wybranych testerów wysyłamy produkty. Testy wykonuje równocześnie nawet kilkaset osób.

4. Używasz i oceniasz produkty
Po okresie testowania, każdy ekspert TestMeToo, taki jak Ty, wypełnia ankietę oceniającą produkt.

5. Dobrym produktom przyznajemy znak jakości
Nagradzamy tylko produkty, które oceniliście w ankietach najlepiej.

6. Rozsyłasz informacje o tym, co dobre do swoich znajomych
Dzięki integracji z serwisami społecznościowymi możesz szybko poinformować znajomych o świetnych produktach, które już znasz.

7. Zbierasz punkty
 - za każdego zaproszonego znajomego do TestMeToo
 - za każdą wypełnioną ankietę
 - za przekazywanie informacji o dobrych produktach

8. Im więcej masz punktów, tym więcej produktów otrzymujesz
Każdy kolejny punkt zwiększa Twoje prawdopodobieństwo otrzymania kolejnych produktów do oceny.

9. Wpływasz na produkty, kupujesz je taniej
Ale to jeszcze nie wszystko! Dodatkowo testerzy będą otrzymywać darmową pulę kuponów rabatowych na testowane w serwisie produkty, które będą mogli rozesłać do swoich znajomych.

***
Skusicie się dziewczyny?
Słyszałyście w ogóle o tym portalu?
Ja nie wiem.. Niby akcja fajna, ale zdarza się tak, że tworzą się takie serwisy po czym ni stąd ni zowąd znikają.
Napiszcie co o tym myślicie, a ja się zastanowię czy się skusić czy nie :)

Całuję :*

30 komentarzy:

  1. Też dostałam tego emaila. Sama nie wiem co o tym myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam także maila , nawet dwa i skusiłam się - zarejestrowałam. Jak będę wiedziec coś więcej to dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co się chwilowo ucze obsługiwać te strone - zauwazyłam, że jest fajny :) niby wypełniamy ankiete i dostajemy kosmetyki do testowania. Trochę to dla mnie podejrzane ale cóż, sprawdzam dalej :))

      Usuń
    2. W takim razie czekam na informacje :))

      Usuń
    3. No więc tak, chwilowo program raczkuje, ale już szykują kosmetyki do testów. Kto zostanie wybrany do testów? Ten co zaprosi znajomych tzn zaproszeni znajomi się zarejestrują. Reszta będzie mogła czytac recenzja danych produktów. Zostałyśmy zaproszone aby ktoś inny mógł dostac próbki.
      Kolejne testy będą przyznawane prawdopodobnie za pkt, jednak je sie zdobywa np za zaproszenie znajomych :/

      Usuń
  3. Właśnie dopiero usiałam do komputera i dostałam kilka maili na temat tej strony. I sama nie wiem. Pewnie się zarejestruję jak się dowiem czegoś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dostałam maila, na razie nie wchodzę, może ktoś odważniejszy się skusi i da znać czy warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie dla mnie to troszkę podejrzane..
    Też poczekam aż ktoś odważny się zdecyduje i poda jakieś info na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dostałam tego emaila. Jakoś nie jestem przekonana, to jest zbyt piękne żeby nie było haczyka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie ma w tym żadnego haczyka. Chemy Wam dać produkty, które będziecie oceniać i tą oceną będziecie się dzielić w swoim gronie znajomych. Chcemy z Wami stworzyć największą w Polsce społeczność świadomych konsumentów - testerów. W razie pytań piszcie do mnie na kontakt@testmetoo.com. Pozdrawiam, Bartek z TestMeToo.

      Usuń
  7. ja w to narazie nie wchodze :D dostałam juz 4 takie mejle :)
    smierdzi mi tu cos na kilometr :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny! Możecie mnie wychłostać, ale to ja Wam wysłałam zaproszenia :)) Myślę, że w ciągu najbliższych dni portal powinien ruszyć, a wtedy dam Wam znać czy warto w ogóle się rejestrować i w to "bawić" :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to znaczy "testowanie powinno ruszyć" - to miałam na myśli :P

      Usuń
    2. Nie no, chłostać Cię nie będziemy :p
      Czekam na informacje :)

      Usuń
  9. Ja w to weszłam już na samym początku, czekam na pierwsze testy - zobaczymy! ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać czy warto się rejestrować :)

      Usuń
  10. Ja już mam kilka ankiet za sobą, póki co zero testów ale, zobaczymy co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zarejestrowałam się i zobaczę co dalej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się zarejestrowałam :) Pozdrawiam, życzę Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo ciekawa stronka, dzięki za info :). Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czekam na innych z informacjami.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja sie zarejestrowalam ale nie dostalam zadnej ankiety , ani wstępnej ani nic , nie wiem jak mam je zdobyc. pomozecie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no i jak? czy ktoś coś testował już może?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakaś lipa jestem tam zarejestrowany od samego początku .. Kilka ankiet i nic więcej od pewnego czasu nic się nie dzieje a znaleźć kogoś kto coś testował graniczy z cudem - mam wrażenie że chodzi tylko i wyłącznie o dane osobowe nic więcej ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie próbowałam, ale czytałam na kilku blogach, że jest taka stronka rekomenduj.to i że tam jest rekrutacja do nowej kampanii. A idea jest taka sama- dostajemy produkt, testujemy i oceniamy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słuchajcie, ja tez myslalam, ze to jedna wielka lipa, ale po pewnym czasie, gdy zebralam 11 znajomych i jakos 9tys pkt napisali do mnie, ze zostalam wytypowana na testera i wysla mi produkt (plyn micelarny), takze mam nadzieje ze wszystko bedzie dobrze :D mam nadzieje, ze bede z tego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wśród moich znajomych to rekomenduj.to ma lepszą opinię, mają fajniejsze kampanie i nie ma tak, ze długo się czeka na kampanie, zresztą nad raportami tyle się nie siedzi jak np. w streetcomie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też jestem w TestMeToo i właśnie czekam na paczuszkę ze słodkościami Wawelu :) Jestem też na rekomenduj i tam miesiąc temu testowałam Jeliton a w Streetcom to już na kilka testów się załapałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Od półtorej miesiąca jestem kandydatką i chyba raz dostałam jakąś ankietę do wypełnienia. Jak byłam obserwatorem to dziennie była jakaś ankieta.
    Nie wiem co o tym myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  23. http://testmetoo.com/dolacz-do-nas/?token=b4c190abd07d1fd78b69688ebcf3153d
    Gdyby ktoś miał ochotę się zarejestrować, byłabym bardzo wdzięczna !!!
    Dzięki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.
Z każdym nowym jestem bardziej uradowana, że ktoś mnie czyta i zostawia coś po sobie.
Spodobało Ci się na moim blogu?
Zapraszam do obserwacji :)

Nie spamuj!
Postaram się wejść na blog każdego kto skomentuje dany wpis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...